Reklamačný poriadok

Pri zakúpení tovaru je dôležité aby druh produktu vyhovoval zákazníkovi a jeho potrebám na účel využívania daného produktu. Zákazník je pri nákupe oboznámený s potrebnou starostlivosťou o produkt.


Miesto a spôsob uplatnenie reklamácie

- V rámci nášho e-shopu je možné reklamácie riešiť formou poslania kuriérom na adresu e-shopu

Lehoty v rámci reklamácii

- doba vrátenia tovaru je 30 dní (vrátenie tovaru pod pojmom nepoužívaný tovar so štítkom)

- odbavenie reklamácie do 30 dní

Vybavenie reklamácie

- reklamácia môže byť prijatá iba na základe stanovených podmienok

- následne je tovar posunutý posudkovej komisii, ktorá rozhodne o ďalšom postupe 



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky